El Club

El Club Ciclista Mora d’Ebre és una associació sense ànim de lucre que va néixer el dia 2 de juliol de 2021 amb la finalitat de fomentar la pràctica del ciclisme al nostre poble, Móra d’Ebre.

El nostre club té com a valors la passió pel ciclisme, l’amistat entre els socis, el respecte pel medi ambient i la solidaritat amb les causes socials.

Organitzem sortides regulars per diferents rutes de la zona, tant de carretera com de muntanya, adaptades a tots els nivells i edats. També participem en esdeveniments ciclistes d’àmbit local i nacional, com ara marxes, curses, ral·lis o cicloturismes.

El nostre club és obert a tothom que vulgui compartir la seva afició pel ciclisme amb nosaltres, sigui quin sigui el seu estil, modalitat o experiència.

Si t’agrada el ciclisme i vols formar part d’una gran família, vine a conèixer-nos.

T’esperem al Club Ciclista Mora d’Ebre!